پیام تسلیت مشاور امور ایثارگران رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی

دکتر مقیمی در پیامی شهادت «سردار سرتیپ سیدرضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه در سوریه را به دکتر ناصر عمادی جانباز و رزمنده دفاع مقدس تسلیت گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، دکتر احسان مقیمی مشاور امور ایثارگران رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی شهادت «سردار سرتیپ سیدرضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه در سوریه را به دکتر ناصر عمادی جانباز و رزمنده دفاع مقدس تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

برادر جانباز جناب آقای دکتر ناصر عمادی عضو محترم هیئت علمی دانشگاه
شهادت سردار سرافراز سرتیپ پاسدار «سید رضی موسوی» از هم‌رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حمله اخیر موشکی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به دمشق را به حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنیم.

به یقین شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید عزیز از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرمین شریفین آل‌الله و امنیت پایدار ایران اسلامی است انشاالله  نصرت رزمندگان اسلام نزدیک است و فتح و الفتوح نهایی با نابودی رژیم جنایکار اسرائیل و حامیانش و اقامه نماز وحدت در قدس به زودی اتفاق خواهد افتاد. انشالله

دکتر احسان مقیمی

مدیر امور ایثارگران و مدیر دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

متن استاتیک شماره 1364 موجود نیست